ייעוץ להקמת מסעדה

אמנם אנו לא תמיד מודים בכך אך כולנו צריכים ייעוץ בנקודות מפתח בחיים שלנו. הדבר נכון גם כאשר מדובר על פתיחת עסק ככלל ופתיחת עסק בענף המזון בפרט. הנטייה של הציבור הישראלי לפתוח עסקים במחי יד ללא תכנון מוקדם הינה נטייה הרסנית אשר מובילה עסקים רבים לכישלון כבר בשנת פעילותם הראשונה. ייעוץ להקמת מסעדה הוא חלק בלתי נפרד מהצלחת העסק ויסייע לכם להעלות משמעותית את ההכנסות, להימנע מהוצאות מותרות, לבנות מותג ולבנות קהל לקוחות נאמן. זיכרו כי יש רק הזדמנות אחת לעשות רושם ראשוני טוב על לקוחות חדשים ואת ההזדמנות הזאת עליכם לקחת בשתי ידיים.

מדוע כדאי לקבל ייעוץ להקמת מסעדה ?
ייעוץ להקמת מסעדה יסייע לכם לחתור לרווחיות והצלחה פיננסית, מצוינות קולינרית ויצירת חווית אירוח יוצאת דופן. על ידי בניית אסטרטגיה ארוכת טווח עבור עובדי המסעדה ואופן הניהול השוטף ניתן להתגבר על כל הקשיים ההתחלתיים וללכת בדרך סלולה אשר מבטיחה בסופה הצלחה.

מה ניתן לכלול בתהליך הייעוץ להקמת מסעדה ?

יצירת קונספט ייחודי למסעדה
בניית תיק עסק הכולל נהלים וחלוקת תפקידים ברורה
גיוס והדרכה של צוות העובדים
בניית שיטות עבודה והטמעתן בקרב עובדים והנהלה
ועוד
ייעוץ להקמת מסעדה מיועץ מקצועי
במידה ותפנו אל יועץ מקצועי כבר בשלבי התכנון המוקדמים תוכלו לחסוך לעצמכם הרבה זמן, כסף וטעויות מיותרות. הדרכה צמודה מן הרגע הראשון תאפשר לכם לבצע אך ורק את הפעולות הנכונות ולדלג על השלב של ניסוי וטעייה – שלב אשר לעתים מוביל בעלי עסקים לפשיטת רגל.

אנו בפורטי מאמינים כי מגיע לכם וללקוחות שלכם הטוב ביותר. לצורך כך נבצע מגוון הדרכות כמו הדרכת מכירות ,הדרכת אלכוהול, הדרכת שירות, הדרכת קפה, אימון אישי למנהלים, סדנת מיומנויות ניהול ועוד – זאת לצד הגדרת תכנית עבודה ואסטרטגיה ארוכת טווח אותה ניישם יחד אתכם עד לשלב בו העסק יפרח.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט