הדרכת שירות

כלקוחות, אנחנו משתמשים בצוות השירות כדי להסיק על הערכים ועל אופיו של המקום.

שירות שהוא 'פרנדלי' מדי, משתדל, "פרובינציאלי", פלצני או חובבני (אך מלא בכוונות טובות) משליך על הערכים ועל אופיו של המקום יותר מהשקעה של מיליונים בעיצוב, יותר מהמוזיקה והתאורה, ואפילו יותר מהאוכל.

חווית השירות היא עניין סובייקטיבי המשתנה בין מגוון הלקוחות השונים: חלקם אוהבים "הווי ובידור" וחלקם מעדיפים שירות מקצועי וענייני. חלקם באים לזלול וללכת וחלקם באים לחוויה תרבותית-קולינרית. 

אבל על נותן השירות להיות יותר מזיקית המשתנה לפי סוג ואופי האורחים, עליו לדעת לעשות כל זאת תוך כדי 'מכירת החוויה' של המסעדה, בית הקפה או הבר. כלומר, עליו לדעת להיות יצירתי וגמיש בתוך מסגרת ברורה, שנועדה להבטיח את אחידות החוויה לכל אורח, בכל ביקור. 

מכאן שהיכולת של נותן השירות להשביע את רצונם של כלל הלקוחות, היא לא פחות מאומנות.

הדרכת השירות שלנו מספקת את מיטב הכלים והידע לצוות העובדים, תוך כדי מתן תובנות לתוך ראשו של הלקוח, במטרה ברורה לספק את חווית השירות האולטימטיבית לכל לקוח באשר הוא.

הדרכת השירות עוסקת, בין היתר, בנושאים הבאים:

  • רצף שירות נכון ומדויק
  • הבנת הלקוח והתאמה לקהל היעד
  • מקצועיות כערך עליון
  • שפת גוף ותקשורת בין אישית
  • טיפול איכותי בתלונות לקוח

הדרכת השירות שלנו תיצור שפה אחידה בקרב הצוות, ותציב סטנדרט חדש לחוויית אירוח איכותית וקונסיסטנטית.

שילוב מנצח

כדי לחבר את השירות והאירוח למכירה איכותית, מומלץ להשלים עם הדרכת המכירות שלנו.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט