פרסום בפייסבוק למסעדות

הפייסבוק הפך בשנים האחרונות לאחד מערוצי התקשורת והפרסום החזקים והמרכזיים ביותר לכן לא פלא כי פרסום בפייסבוק למסעדות הפך לכה הכרחי. נראה כי ככל שאנו יורדים מטה בטווח הגילאים כך אנו מוצאים אחוז גדול יותר של "מכורי" פייסבוק אשר מעבירים בו את מרבית יומם, נעזרים בו על מנת לקבל מידע בנושאים שונים, מיידעים את העולם בכל הנוגע לחיים הפרטיים שלהם ובעצם הופכים את הפייסבוק למרכז עולמם. מתקבלת התחושה כאילו מי שנמצא מחוץ לפייסבוק איננו קיים – והדבר נכון על אחת כמה וכמה לגבי עסקים שונים ככלל ועסקי המזון בפרט.

כיצד לעשות פרסום בפייסבוק למסעדות 

כוחו של הפייסבוק טמון ביכולת ליצור קהל מעריצים אשר נחשף באופן קבוע להודעות של הדף העסקי שלכם. תמונות, סרטונים, מבצעים או כל סוג אחר של אינפורמציה אשר יופיע בדף שלכם יכול להיחשף לאנשים אשר בחרו לעשות לייק לדף שלכם, לאנשים שהם חברים של אנשים אשר עשו לייק לדף שלכם או לפי מגוון פרמטרים אחרים אותם ניתן להגדיר. פרסום מסוג זה נקרא קידום ממומן כאשר בעבור תשלום מסוים יכול פייסבוק לחשוף את הקהל הנכון ביותר לחומר הפרסומי שלכם.

בשונה מפרסום רגיל אשר אינו ממוקד מטרה או קהל יעד הרי שהפרסום בפייסבוק מאפשר להגדיר את קהל היעד על ידי מגוון רחב של כלים. על מנת לקבל ייעוץ והדרכה בפתיחת דף עסקי בפייסבוק וביצוע פרסום ממומן בפייסבוק תוכלו להזמין אתה שירותים של פורטי עבור העסק שלכם

פורטי – פרסום נכון בפייסבוק

על ידי פתיחת דף עסקי בפייסבוק ופרסום נכון גם העסק שלכם יוכל להגיע לתוצאות מעולות תוך פרק זמן קצר. אנו בפורטי מתמחים בקידום עסקים מן התחום הקולינרי ובהעצמת המנהלים והעובדים במקום. על ידי יצירת תוכנית עבודה מסודרת ונהלים הנוגעים לשירות, הזמנות, ניהול ופרסום ניתן לבצע ארגון מחדש בכל עסק ולהביא אותו למיצוי מקסימלי של הפוטנציאל הגלום בו.

פרסום בפייסבוק למסעדות להגדלת מאגר הלקוחות

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט