גיוס מימון להקמה / הרחבה

כל אחד שמבקש להקים מסעדה יודע: בנקים לא אוהבים את התחום. למעשה, מסעדות ובתי קפה מסווגים בבנקים ברמת הסיכון הגבוהה ביותר, וזאת לאור שיעור הסגירה הגבוה המאפיין אותם. יחד עם זאת, מדי חודש מקבלים יזמים בתחום הלוואות לפתיחה או שדרוג של מסעדות. מה הם יודעים שאחרים לא?

גיוס מימון לעסקים הוא תחום התמחות בו נדרש ידע במגוון תחומים של עסק, ובתוך כך גיוס הלוואה לעסק בתחום המסעדנות הוא תחום התמחות ייחודי בו בקיאים רק מתי מעט. יש להכיר את היחסים הפיננסיים, שיעור הרווח בסוגים שונים של מסעדות, בניית אסטרטגיית השיווק בהתאם לסוג המסעדה ומיקומה, תכנון התזרים בהתאם לעונתיות, כאן אנחנו נכנסים לתמונה.   

להלן דוגמאות לחלק מהשירותים שאנו מציעים:

  • בניית תכנית עסקית אסטרטגית למסעדה
  • ליווי תהליכים של גיוס מימון מקרנות ומבנקים
  • תיאום והכנה לפגישות עם הגורמים המתאימים
  • בניית תכנית פיננסית ותחזית תזרים מזומנים
  • מו"מ מול בנקים/קרנות להשגת התנאים הטובים ביותר

אנו מציעים ליווי פיננסי – אד הוק או שוטף – להקמה, הרחבה או ייעול העסק שלכם. ההיכרות שלנו עם תהליך התכנון הפיננסי וגיוס המימון בתחום המסעדנות, כולל גם את השאלות הקטנות ביותר שעולות והתשובות ה"נכונות" – הן עבורכם והן עבור הבנקים.

הידע שלכם במסעדנות חובר לידע שצברנו בעשרות פרויקטים בתחום המסעדנות ברחבי הארץ, לטובת בניית בסיס פיננסי חזק למסעדה שלא תיכנס לסטטיסטיקה העגומה בתחום, אלא תפרח לאורך שנים רבות. בין השאר סייענו למותגים כמו אלורה, אספרסו-בר, טאיה, אישימוטו, גוטל'ה ואחרים.

* השירותים הפיננסים מבוצעים על ידי ארז אלבו.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט