הזדמנויות צמיחה וייעוץ שיווקי

מי אני? מה אני? מה אני מוכר? מה הלקוחות של קונים?

מדהים כמה מעט אנחנו עוצרים לשאול את עצמנו את השאלות האלו. ואכן מדובר בשאלות חשובות מאוד. הם נראות לכם טריוויאליות? נסו לענות עליהן ותגלו כמה הן לא.

לכל עסק (או לפחות לרוב העסקים) היו תשובות ברורות לשאלות האלו ביום פתיחתו. לצערנו, זה לא מספיק. עסק מצליח ויציב תלוי ביכולת שלו להשתנות עם הקהל שלו בפרט ועם עולם הקולינריה בכלל. אחרת הוא בסכנה להפוך ללא רלוונטי. ככזה, עלינו לעצור ולשאול את השאלות האלו פעם בתקופה, ולתכנן אסטרטגיה בהתאם.

אפיון העסק ומטרתו הוא תהליך חיוני, אשר בסופו מתקבל מיפוי מלא של הסביבה העסקית בה הוא פועל, הלקוחות הפוטנציאלים שלו ואפשרויות הצמיחה העסקיות הקיימות עבורו.

תהליך זה הוא תהליך מחקרי, פנים-ארגוני, אשר שם את העסק על שולחן הניתוחים ובוחן אותו לעומקו, במטרה לאתר הזדמנויות עסקיות חדשות ולהגדיל את זירת העסקים בו העסק מתנהל, לאתר שווקים חדשים ולחשוף קהל לקוחות גדול יותר לשירותים אותם הוא מציע.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט