הדרכת תפריט

עם יד על הלב, איזה אחוז מהמנות שחוזרות אצלכם הן באמת באשמת המטבח? כמה פעמים מנה חוזרת בגלל שהמלצר לא ציין רכיב מסוים במנה? או לא הצליח לתאר אותה היטב ללקוח?

בלי ידע מושלם על התפריט אי אפשר לתת שירות ואי אפשר למכור. 

פעמים רבות פערים בידע נוצרים בעקבות איש צוות שפשוט לא יודע מספיק. לעומת זאת, בפעמים אחרות איש הצוות דווקא יודע בדיוק מה יש בכל מנה, אבל אינו בטוח בדיוק איזה דברים הוא חייב לציין בעת לקיחת ההזמנה.

קודם כל, הדרכת התפריט עושה לכם, הבעלים והמנהלים, סדר. ביחד נשים על הכתב אחת ולתמיד את הנהלים הברורים לתפריט: רשימת הדגשים שחובה לומר, מה ניתן להחסיר ומה לא, והתאמה לאוכלוסיות ספציפיות (טבעונים, רגישים לגלוטן ועוד). 

הדרכת תפריט מספקת לצוות העובדים את המשאב המשמעותי ביותר לחוויית שירות אולטימטיבית – ידע.

הדרכה זו מהווה גם הזדמנות מצוינת ליישר קו – לשלב אותה עם מבחן בקיאות אחרי ולדרוש רמה מדויקת מאותו רגע וללא פשרות.

ידע עשיר בתפריט מספק לנותן השירות את הביטחון העצמי והמקצועי שנחוץ לו על מנת להעניק שירות מנצח, מכירה תוספתית ומתן חוויית לקוח מדויקת ואיכותית.

בנוסף, נקדיש תשומת לב מיוחדת לדרכי תיאור ויזואליות, שילובים מומלצים והתאמה למשקה מלווה.

שילוב מנצח

סגירת פערי הידע בתפריט משאירה רק דבר אחד – לדעת איך למכור אותו. מומלץ להשלים עם הדרכת המכירות שלנו לתוצאה אפקטיבית במיוחד.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט