לשדר יחס אישי בעזרת הדרכת שירות מלצרים

הדרכת שירות מלצרים באופן מקיף תתרום רבות להצלחת המיזם הקולינרי שלכם. אכן, הכישרון הקולינרי שלכם יתרום רבות להצלחת המיזם ואף יעניק את היתרון הנדרש על פני מסעדות אחרות – בכך אין כל ספק. יחד עם זאת, ובכדי שהעסק שלכם לא רק ישרוד בענף המסעדנות אלא ישגשג, עליכם להעסיק מלצרים שיעניקו חווית שירות גבוהה ללקוחות. בזכות האימון וההכשרה ש"פורטי" יעניקו לכם ולעובדים שלכם – הדרך להצלחה מסחררת נמצאת ממש מעבר לפינה.

 

הקמת מסעדה מצוינת מתבססת על מספר דגשים חשובים: הבנה בתחום הקולינריה לצד יכולות ניהול גבוהות. בבואכם להגשים את החלום ולפתוח מסעדה, יהיה עליכם, בין היתר, להעסיק מלצרים אמינים ואחראיים. מעוניינים שצוות העובדים יידע לארח באופן מושלם? ההדרכות הבאות יסייעו להם להתמקצע בתחום עיסוקם:

הדרכת תפריט – השקעה בבניית התפריט המושלם אורכת שבועות ואף חודשים. עם זאת, ובמקרים רבים נדמה שיש פער בין מה שמצוין על גבי התפריט לבין מה שהמלצרים מבינים או זוכרים בפועל. כדי למנוע מצבים בהם המנה חוזרת אל המטבח כי המלצר שכח להסביר ללקוחות על מרכיב מסוים, על המנהלים לבצע הדרכת תפריט. כך, המלצרים ילמדו הרבה מעבר לפרטים המופיעים שחור על גבי לבן: הם יבינו איזו מנה מתאימה לטבעונים, לבעלי רגישות לגלוטן וכן הלאה.

הדרכת שירות – בדומה לעסקים אחרים, גם בעת ישיבה במסעדה אנו נצפה לשירות שהוא לא פחות מאיכותי. עם זאת, כל לקוח תופס את מושג השירות באופן שונה: בין אם אתם מעדיפים יחס חביב ואישי ובין אם אתם מעדיפים יחס מעט יותר ענייני, על המלצרים להתאים את עצמם אליכם. בהתאם לכך, על המלצרים לרכוש את הכלים המתאימים שיאפשרו להם להבין את רצונות הלקוח, כמו גם לטפל כראוי בתלונות שלו – על הצד הטוב ביותר.

 

להעניק את חוויית הבילוי המושלמת

המתכון המוצלח לניהול מסעדה איכותי ותקין מתבסס, בין היתר, על שירות אדיב. בהתאם, ובכדי להעסיק את צוות המלצרים המנצח, מומלץ ליצור קשר עם "פורטי": בזכות הדרכות שירות המלצרים שאנו מעבירים, הלקוחות שלכם יבקרו אצלכם מדי יום.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט