הדרכת מלצרים: פיתוח היכולות הבין-אישיות

הדרכת מלצרים עוסקת במיצוי חוויית הלקוח במסעדה: החל מחשיבות הבקיאות בתפריטי האוכל והאלכוהול המוגשים ללקוחות, ועד חשיבות המלצרים לשדר שפת גוף מקצועית כמו גם היכולת להתאים את עצמם לרצונות הלקוח, להתמודד עם תלונותיהם ואף להוציא מהן את המיטב. כל זאת ועוד ניתן ללמוד בסדנאות מטעם "פורטי"; הדרכות בהן המלצרים ירחיבו את האופקים בתחום שירות הלקוחות.

 

ניהול עסקים בתחום הקולינריה מושפע מהיבטים שונים: ראשית, על האוכל המוגש להיות איכותי וטעים – זאת עובדה ברורה מאליה. לצד בניית תפריט אוכל מרשים ושימוש בחומרי גלם מעולים, ישנם אלמנטים נוספים שיש לקחת בחשבון בעת ניהול מסעדה, בית קפה או בר; אלמנטים המתייחסים, בין היתר, אל הצוות המארח. במילים אחרות, בכדי שהעסק יתנהל היטב, על הלקוחות לקבל שירות מקצועי ומרשים.

בהתאם, עבודתם של המלצרים דורשת סבלנות רבה, ריכוז ויכולת גבוהה לשרת אנשים על הצד הטוב ביותר. כדי לרכוש ידע בתפקיד מורכב זה, עליהם לעבור הדרכה מקיפה. מה הדרכה זו כוללת?

ראשית, יהיה עליהם ללמוד על דרכי התנהלות נכונה לאורך המשמרת שלהם: בין אם מדובר במשמרת צהריים או ערב, יהיה עליהם להכיר היטב את העסקיות השונות ואת המנות המופיעות בתפריט – כולל המיוחדים. בנוסף, ולאורך ההכשרה, יהיה על המלצרים להתמקצע ביכולות התקשורת הבין-אישית שלהם. כך, המלצרים ילמדו לשדר שפת גוף מקצועית ונעימה כאחד, כמו גם יכולת להתאים את עצמם לבקשותיהם של הלקוחות בסבלנות ובאורך רוח.

 

התנהלות נכונה עם הלקוחות

עבור סטודנטים ובני נוער רבים, עבודת המלצרות הינה עבודה זמנית. עם זאת, ובזכות ההכשרה המקצועית אותה הם עוברים בתחילת ההעסקה, הם ישפרו את יכולותיהם בתחום שירות הקהל; יכולות שילכו איתם עוד שנים רבות לאחר סיום עבודתם כמלצרים. בנוסף, אין ספק שהשתתפות בהדרכות למלצרים מייעלת את תפעול המסעדה ומעלה לעובדים את הביטחון האישי. מתעניינים בהכשרה מסוג זה למלצרים העובדים עבורכם? מיזם הקואוצ'ינג וההדרכות "פורטי" יעניק לעובדים כלים משמעותיים לעבודה מול לקוחות המסעדה. כי כאשר הלקוחות מרוצים – העסק ישגשג.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט