אמונות היסוד שלנו

הקמנו את השותפות שלנו כדי לענות על חסך גדול שקיים בעולם הייעוץ, מתוך כוונה להוביל לתוצאות ארוכות טווח ולא רק לשינוי קצר שלא מחזיק. אנחנו לא מאמינים בקופי-פייסט ולא בהנחתת תיאוריות מ”מגדל השן” – ההתמחות שלנו היא קודם כל ביכולת ללמוד את העסק ואת השפה הייחודית שלו, ולהתאים כל חלק בייעוץ במיוחד בשבילו.

אנחנו מאמינים בללכלך את הידיים אנחנו פועלים מתוך הפלור, ולא מתוך חדר ההדרכות הממוזג.

כל למידה, בין אם מדובר בשיטת עבודה, מכירה או אירוח, חייבת להיות מגובה בהטמעה בשטח – לכן אנחנו עובדים עם הלקוחות שלנו בתוך הסרוויסים, מעניקים ליווי ולמידה מהשטח כדי לראות שהכל מיושם באופן מושלם.

מערכת לומדת ומצטיינת רק באמצעות תהליכי בקרה ומשוב – לכן אנחנו עורכים ומטמיעים מערכת של ביקורות גלויות-מערכתיות, שבשונה מביקורות סמויות המהוות יותר מכל אמצעי הרתעה, מאפשרות להעריך את תפקוד המסעדה המלא, ואת הסינרגיה בין המחלקות השונות.

המנהלים הם המשאב החשוב ביותר – לצערנו, נותני שירות בענף בארץ הם מצרך זמני. מי ששומר על הסטנדרט האחיד, השפה והמצוינות הינם מנהלי המשמרת. מנהל משמרת איכותי יוכל להשפיע וללמד דורות רבים של נותני שירות, במידה ויהיו לו את הכלים והמוטיבציה הנכונים. בהתאם לכך, מרכיב משמעותי בתהליך שלנו הינו סדנאות המנהלים, אשר בנוסף לליווי המנהלים בפלור מקנות ארגז כלים רב ערך.

ייעוץ היא לא מילה גסה! ייעוץ כבר מזמן לא נועד רק לעסקים נכשלים. העולם משתנה כל הזמן, ובמהירות. הצלחה לאורך זמן בנויה על היכולת להבין את השינויים הנדרשים וליישמם מבלי “למכור” את ה"DNA" של המקום. יועצים רבים באים רק ‘לתקן’. ברשותנו כלים רבים להפוך עסק מצליח לעסק מצוין. מבחינתנו, אין אתגר מהנה ומעשיר יותר מזה.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט