סדנת מנהלים

אחד הדברים שתמיד מפתיעים אותי במפגש עם צוותי מנהלים – הוא העדר ההכשרה וההדרכה שלהם. 

מנהל המשמרת הוא עמוד התווך של המסעדה. הוא הרוח השוררת, הוא המנוע של הספינה.

הוא בעצם האדם שמייצג אותך בהעדרך.

בעלי המסעדה רואים לנכון להשקיע אנרגיה רבה וכסף בנראות של המקום ובשיווק שלו החוצה.

בהשוואה מתבקשת לענף הספורט – מעניין להשוות את מנהל המשמרת למאמן קבוצה. 

תארו לכם שהבעלים ישקיע את הונו ומשאביו בגיוס שחקנים מוכשרים ובחיזוק המועדון ברמת השיווק אך ישכח להשקיע במאמן שעומד על הקווים……

יש להניח שתוך תקופה קצרה, הקבוצה תנחל הפסדים, והשחקנים יתרוצצו על המגרש חסרי אנרגיה וכיון ברור. 

ובמילים אחרות, אם למאמן הקבוצה יש את ארגז הכלים הנדרש, מיומניות ניהול וארגון, ומקצועיות מוחלטת – יש להניח שיוכל להפעיל את שחקניו באופן המיטבי ביותר ואף לפצות על חולשה של שחקן כזה או אחר.

בחזרה אל הסרוויס – מנהל המשמרת זקוק להכשרה איכותית ולמתן ארגז כלים ניהולי וארגוני על מנת לגבש ולפתח צוות מנצח. 

סדנת המנהלים מספקת את כל הכלים המעשיים והתאורטיים הנדרשים, על מנת שהמשמרת תנוהל באופן מופתי הן בהיבט התפעולי והן בהיבט הבין אישי מול הצוות ומול לקוחות המסעדה.

 אומנם המטרה הראשית והבלעדית של מנהל המשמרת היא להיות אחראי על כך ש100% מהלקוחות ייצאו מרוצים ושבעי רצון, אך הדרך לכך כרוכה באתגרים וקשיים רבים.

סדנת המנהלים תאפשר למנהל המשמרת לצלוח אותם בבטחון ובהנאה.   

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט