טיפים למנהל המתחיל

אחרי שנים של עבודה קשה ושל פינוי שולחנות, הגשת משקאות, התמודדות עם לקוחות ושאר ירקות. הגעת לשלב שמציבים אותך בתפקיד ניהולי. מעמד המנהל בפעם הראשונה יכול להיות מלחיץ. הנה כמה טיפים קטנים שיעזרו לך להיכנס לתפקיד החדש חלק יותר ויעזרו לך להיות מנהל טוב יותר:

  • קבל את העובדה שתמיד יש מה ללמוד – אמנם צברת ידע, מקצועיות וניסיון על ידי עבודה קשה אך זה לא אומר שאין לך מה לספוג מהאנשים הסובבים אותך ובפרט מתוך הצוות שלך.
  • תקשר בצורה ברורה ומובנת – שמור על צוות שלך מעודכן במשימות, בצפיות ובסדר העדיפויות שלך. כדי שתהיו ביישור קו כקבוצה.
  • שמש דוגמא – תדרוש מעצמך את כל מה שהיית רוצה לדרוש מהעובדים שלך.
  • תעודד תקשורת – תיידע את הצוות שלך שהם יכולים לפנות אליך עם רעיונות, דעות, תלונות ואתה תעשה ככל יכולתך לעזור להם.
  • הכר בעובדים שלך – בנה לעובדים שלך את הביטחון העצמי אותו הם צריכים ואל תחסוך בפרגון פומבי כלפי עובדים שמגיע להם.
  • תהיה החלטי – עובדים מרגישים לא בנוח עם מנהיגים שמשנים את דעתם בתכיפות ולא דבקים בדעותיהם.
  • תעזור לצוות לראות את התמונה הגדול – תקשר לעובדים שלך את החשיבות שלהם בעינך לסוג התפקיד והאחריות ואיך הביצוע הנכון שלהם תורם לשאר המערכת לעבוד חלק יותר.
  • צור אווירה של פיתוח ולמידה תמידית – תרשה לצוות שלך לעשות טעויות וללמוד מהם, כמו כן לתגמל עובדים על רעיונות חדשים
  • תהווה גורם הדרכה ודוגמא מקצועית – תעקוב אחרי ההתפתחות המקצועית של הצוות שלך. במידת הצורך תדריך / תסביר / תלמד הצוות יעריך את העזרה והתרומה שלך.
  • תהיה סבלני עם עצמך – פיתוח מיומנויות ניהול חזקות הוא תהליך לימודי הלוקח זמן. אל תתבייש לקבל הכוונה מיועצים, קולגות, חברים או רשתות חברתיות מקצועיות ברגע שתזדקק.
צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט