הדרכת שירות מלצרים

יש הרבה אלמנטים אשר יכולים לפגוע בעסק שלך ואחד האלמנטים הללו הוא ללא ספק נושא השירות. על מנת לספק שירות טוב על המלצרים לעבור הדרכת שירות נכונה ומעמיקה. ללא הדרכת שירות מלצרים עשויים לדבר ללקוחות בצורה לא נאותה, לעמוד או להתנהג בצורה לא מכבדת, לעשות טעיות בהזמנות, לא לנסות להגדיל מכירה על ידי הצעת יין או קינוחים, לא לבצע עריכת שולחן כראוי ועוד. תמצית כל הנקודות הללו הוא רמת השירות הסופית אותה מקבל הלקוח אשר משפיעה ישירות על מידת ההנאה שלו מן הערב, על הרושם הכללי שהלקוח מקבל מן המסעדה, על הסיכוי שימליץ על המסעדה ועל הסיכויים כי הוא עצמו יחזור למסעדה.

ביצוע הדרכת שירות מלצרים

מטרתו של המלצר היא למכור ללקוח חווית שירות בהתאם לאופי והצרכים שלו, תוך כדי שהמלצר יודע כיצד להתאים את עצמו לאופי המשתנה של לקוחותיו השונים.

את ביצוע הדרכת השירות למלצרים תוכלו לבצע בכוחות עצמכם אך לא תמיד תדעו כיצד לבצע זאת נכונה. על מנת להוציא את המיטב מן המסעדה שלכם ומרמת השירות בה מומלץ לפנות אל גורם חיצוני מקצועי אשר יחד עם הדרכת העובדים יוכל לתת לכם עוד מגוון כלים להצלחת העסק.

הדרכת שירות מלצרים כוללת בין היתר :

  • טיפול נכון בתלונות של לקוחות
  • מקצועיות וידע
  • שילוב בין שירות למכירות
  • התאמת השירות לסוג הלקוח והבנתו
  • שפת גוף ותקשורת בין אישית
  • ועוד

הדרכת השירות תיצור אחידות בין המלצרים ותגדיר סטנדרט שירות אחיד אשר בהתאם אליו יעבדו על העובדים.

פורטי – להצלחה קולינרית מסחררת

ניהול עסק בתחום המזון אינו דבר מובן מאליו. בעוד בודדים הם האנשים אשר מסוגלים לעשות זאת בצורה טובה בכוחות עצמם הרי שמרבית האנשים זקוקים לעזרה של איש מקצוע אשר יסייע להם בנושא הגדרת שיטות עבודה, שירות לקוחות, פיתוח תרבות ארגונית, יצירת שפה מקצועית ועוד. פורטי ישמחו להציע לכם שירותים אלה לצד תהליך פיתוח מנהלים וקואצ'ינג אישי אשר יוביל את העסק שלכם להצלחה קולינרית מסחררת.

הדרכת מלצרים מקצועית - פורטי ומרקין

 

הדרכת שירות מלצרים, תעזור לכם לשדרג ולשפר את העסק שלכם בצורה משמעותית מאוד. השירות אותו מספקים המלצרים בכל עסק, משפיע רבות על התחושה איתה הלקוח יוצא בסוף הערב. על מנת להפוך את השירות שלהם לאיכותי, זמין ונעים יותר, חשוב מאוד להשקיע בהדרכה נכונה של הצוות. להיכרות עמוקה יותר עם התחום ולהזמנת הדרכה עבור הצוות הפרטי שלכם, פנו עוד היום לתמר פורטי ונשמח לתת לכם מענה.

 

הדרכת שירות מלצרים– לשם מה?

עבודה עם קהל אנשים אינה עבודה פשוטה והיא דורשת מגוון רחב של מיומנויות בינאישיות, אשר לעיתים יש צורך ללמוד אותם. שירות איכותי של מלצר, דורש ממנו לדעת מהי הדרך הנאותה ביותר לדבר עם הלקוח, כיצד להגיב לתלונות וכמובן לדעת להשתמש בשפת הגוף הנכונה, אשר תשדר נינוחות והקשבה. למעשה, על המלצר לדעת להתאים את עצמו לכל סוג של לקוח אשר יכנס אל המסעדה. הדרך היחידה ללמוד כיצד לתת שירות איכותי וטוב היא על ידי הדרכה מקצועית.

בעלי עסקים רבים אינם מבינים כי ההשקעה העיקרית שלהם צריכה להיות בהכוונה והדרכה של צוות העובדים. צוות שמתנהל בצורה נכונה, קשוב לצרכיו של הלקוח, מקצועי ויודע לשלב נכונה בין שירות לבין מכירה הינו צוות אשר יכול לקדם את העסק בצורה משמעותית ולהגדיל את הביקוש אליו. הדרכת שירות מלצרים, מייצרת אחידות בין העובדים ומאפשרת לך, בעל העסק, לדעת כי כל המלצרים שלך פועלים באותו האופן מול כל לקוח.

 

הדרכה נכונה

כל בעל עסק שואף לכך שהעסק שלו יתנהל בצורה הטובה ביותר, בייחוד כאשר מדובר בעסקים הפונים לקהל של אנשים. השאיפה לספק את השירות הטוב והאיכותי ביותר דורשת השקעה. במידה ואתם בעלי אולם אירועים, מסעדה או כל עסק המופעל באמצעות מלצרים, חשוב שתשקיעו בהדרכת הצוות שלכם. הדרכה נכונה תמנף את העסק ותהפוך את הלקוחות שלכם למרוצים יותר. אצל תמר פורטי, תוכלו לבחור הדרכה מקצועית המשלבת בתוכה יצירה של שפה אחידה ומקצועית לעסק שלכם, הגדרה של שיטות העבודה והדרך הנכונה ביותר לשירות לקוחות. בעזרת ניסיון של שנים בתחום אנו נוכל להוביל גם את העסק שלכם למקום הגבוה ביותר.

הדרכת שירות מלצרים תקפיץ את רמת העסק שלכם

שאלות נפוצות

למה רצוי להעביר את המלצרים הדרכת שירות?

המלצרים שלכם הם הפנים של המסעדה, רמת השירות יכולה להיות הגורם המכריע כאשר לקוח מתלבט אם לחזור למסעדה שלכם או לא. רצוי ליישר קו על רמת שירות גבוהה ואיכותית על מנת שהלקוחות יבחרו בכם שוב ושוב.

מה לומדים במהלך ההדרכה?

במהלך ההדרכה ילמדו המלצרים איך להתנהל בצורה נכונה כאשר נתקלים בתלונות מצד הלקוחות, איך לשלב בצורה נכונה בין שירות ומכירה, התאמת השירות ללקוח ועוד.

למה לבחור בתמר פורטי?

תמר פורטי מנהלת צוות מוביל העוסק בייעוץ עסקי למסעדות עם דגש על שירות, התנהלות נכונה, הדרכה ועוד. במהלך השנים עזרה תמיד לעסקים רבים להגדיר שיטות עבודה נכונות והביאה אותן למקום הגבוה ביותר.

צריך
הכוונה?
השאר פרטים ונחזור אליך בהקדם:



    קידום ושיווק באינטרנט קידום ושיווק באינטרנט